Trendem v bydlení jsou nákupy on-line
Nákup bez rizika
Pozvěte si prodejce "domů"
Podrobné fotografie a videa jsou samozřejmě na většině e-shopů běžné a pro zákazníka velmi podstatné, neumí ale 100% nahradit osobní kontakt s odborným personálem. Před koncem loňského roku proto OKAY představila revoluční službu on-line odborný prodejce - vyškolený personál prodejny díky ní zvládne prostřednictvím telefonu, chatu nebo videohovoru nejen poradit, ale také třeba navrhnout ideální řešení na míru konkrétnímu zákazníkovi. Virtuálně si ho můžeme pozvat k sobě domů a vyřešit s ním dopodrobna všechny své představy, domluvit způsob dopravy i třeba splátkový program.
Co se chystá?
OKAY.CZ chce i nadále posouvat své služby směrem k zákazníkům s cílem maximálně jim zjednodušit celý nákupní proces. V blízké budoucnosti počítá se zavedením dalších služeb, které například pomůžou k jednoduššímu a méně zatěžujícímu financování. Jako zákazníci se máme nač těšit.